понеділок, 13 лютого 2017 р.

Робота з обдарованими дітьми


Обдарованість – це високий рівень творчого потенціалу, який виражається, перш за все, у високій пізнавальній та дослідницькій активності.
Завдання вчителя – активізувати можливості обдарованих дітей, розкрити природу та психологічний механізм творчої дитини.
Навчально-дослідні роботи є набуттям умінь і знань, необхідних для виконання в майбутньому самостійного дослідження. Дослідні роботи мають на увазі велику самостійність учнів як під час вибору методик, так і під час обробки зібраного матеріалу. Звичайно, такі роботи виконуються обдарованими школярами , що вже мають досвід дослідної діяльності, а керівники виконують роль консультантів  і за необхідності допомагають на різних етапах.
Мала Академія наук – це один із кроків до прогресу в майбутньому, це перша спроба реалізувати себе як людину, здатну мислити. Дослідні роботи учнів є особистісно-зорієнтованою моделлю навчання. Виконання роботи відбувається в ключі вимог до наукового дослідження і потребує обґрунтування актуальності обраної теми, постановки мети і завдань, вибору конкретних методів під час дослідження, формулювання висновків. Науково-дослідницька робота є підґрунтям для нових починань. Участь у цій роботі є своєрідним стимулом для загартування характеру, сприяє прагненню до нових відкриттів і злетів, розширює кругозір. Завдання педагога – відкрити своїм обдарованим учням різноманіття корисних для їх розвитку видів діяльності, які спонукають до пізнання. Робота в Малій Академії наук – це один із засобів самореалізуватися як учителю, так і учню.
В нашій гімназії активно працює філія Малої академії наук «Еврика», де щороку учні разом з вчителями пишуть більше 10 наукових робіт. Разом з своєю ученицею Кругляк Іриною ми написали три  наукові роботи. Наукові роботи  « Поширення гепатиту В і С в Володарськ – Волинському районі
 ( 2015р.) та « Поінформованість населення Володарськ – Волинського району про туберкульоз» ( 2016р.) були достойно захищенні Іриною в Житомирському територіальному відділені МАН і за підсумками отримали диплом ІІІ ступеня.
В цьому році  09 -10 лютого Ірина знову їздила на захист своєї роботи на тему: « Негативний вплив комп’ютера на здоров’я школяра». Під час написання роботи вона провела дослідження з учнями гімназії, де визначала як змінюється тиск, температура, концентрація уваги під час роботи на комп’ютері. Тема актуальна і цікава, тому під час захисту роботи, учасники конкурсу  задавали багато запитань відповідно даної теми.   Ірина з задоволенням дала відповіді на всі запитання і в підсумку зайняла четверте місце

Кругляк Ірина в комп'ютерному класі





Немає коментарів:

Дописати коментар