Обдарованість – це
високий рівень творчого потенціалу, який виражається, перш за все, у високій
пізнавальній та дослідницькій активності.
Завдання вчителя – активізувати
можливості обдарованих дітей, розкрити природу та психологічний механізм
творчої дитини.
Навчально-дослідні роботи є
набуттям умінь і знань, необхідних для виконання в майбутньому самостійного
дослідження. Дослідні роботи мають на увазі велику самостійність учнів як під
час вибору методик, так і під час обробки зібраного матеріалу. Звичайно, такі
роботи виконуються обдарованими школярами , що вже мають досвід дослідної
діяльності, а керівники виконують роль консультантів і за необхідності допомагають на різних
етапах.
Мала Академія наук – це один із
кроків до прогресу в майбутньому, це перша спроба реалізувати себе як людину,
здатну мислити. Дослідні роботи учнів є особистісно-зорієнтованою моделлю
навчання. Виконання роботи відбувається в ключі вимог до наукового дослідження
і потребує обґрунтування актуальності обраної теми, постановки мети і завдань,
вибору конкретних методів під час дослідження, формулювання висновків.
Науково-дослідницька робота є підґрунтям для нових починань. Участь у цій
роботі є своєрідним стимулом для загартування характеру, сприяє прагненню до
нових відкриттів і злетів, розширює кругозір. Завдання педагога – відкрити
своїм обдарованим учням різноманіття корисних для їх розвитку видів діяльності,
які спонукають до пізнання. Робота в Малій Академії наук – це один із засобів
самореалізуватися як учителю, так і учню.
В нашій гімназії активно працює філія
Малої академії наук «Еврика», де щороку учні разом з вчителями пишуть більше 10
наукових робіт. Разом з своєю ученицею Кругляк Іриною ми написали три наукові роботи. Наукові роботи « Поширення гепатиту В і С в Володарськ –
Волинському районі
( 2015р.) та « Поінформованість населення Володарськ –
Волинського району про туберкульоз» ( 2016р.) були достойно захищенні Іриною в
Житомирському територіальному відділені МАН і за підсумками отримали диплом ІІІ
ступеня.
В цьому році 09 -10 лютого Ірина знову їздила на захист
своєї роботи на тему: « Негативний вплив комп’ютера на здоров’я школяра». Під час написання
роботи вона провела дослідження з учнями гімназії, де визначала як змінюється
тиск, температура, концентрація уваги під час роботи на комп’ютері. Тема
актуальна і цікава, тому під час захисту роботи, учасники конкурсу задавали багато запитань відповідно даної
теми. Ірина з задоволенням дала відповіді на всі
запитання і в підсумку зайняла четверте місце
Кругляк Ірина в комп'ютерному класі |
Немає коментарів:
Дописати коментар